.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سفر انتخاباتی احمدی نژاد اینبار به شهرستان جیرفت
یک سایت محلی از سفر محمود احمدی نژاد، رئیس دولت سابق, به شهرستان جیرفت در اردیبهشت ماه ۹۵ خبر داد.

شمال نیوز:جلسات هماهنگی این سفر با حضور تعدادی از پیشکسوتان ،جوانان ، طیف های گسترده ای از مردم ، فرمانداران و روسا ادارات دولت های نهم و دهم  در شهرستان جیرفت برگزار گردیده است.

یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار دقیانوس ما ضمن اشاره به این سفر بیان کرد:مقدمات و تمهیدات برگزاری این دیدار با رئیس جمهور مردمی سابق کشورمان انجام شده است و این سفر که با دعوت تعداد زیادی از خانواده شهدا و بسیجیان جنوب استان کرمان صورت می گیرد رویکردی فرهنگی ، مذهبی دارد و به هیچ وجه جنبه سیاسی نداشته و نخواهد داشت .

وی افزود: دکتر احمدی نژاد به دلیل ارادت ویژه ای که به مردم جنوب کرمان داشته اند برنامه یاد شده را تقبل نموده و به احتمال زیاد این سفر قریب الوقوع در اردیبهشت ماه سال جاری و در قالب برگزاری یادواره شهدا صورت می پذیرد که محل برگزاری آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

گفتنی است از دولت های نهم و دهم بویژه در جنوب استان کرمان و مناطق محروم خاطرات ماندگاری در اذهان مردم به جای مانده که به فعالیت هایی نظیر راه اندازی ستاد راهبردی جنوب کرمان ، استقلال چندین اداره کل و دانشگاه ، طرح کپرزادایی و ساخت مسکن ، مدرسه و راه های گسترده اشاره کرد که این منطقه را عملا به یک کارگاه سازندگی بدل کرده بود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.167 seconds.